Към съдържанието


Снимка

Участие в състезания през август и септември 2012?


  • Please log in to reply
1 отговор на тази тема

Анкета: Бих участвал..... (6 потребител(и) са гласували)

Бих участвал при заплащане......

  1. Таксата за участие (1 глас(а) [16.67%])

    Процент гласували: 16.67%

  2. Таксата и пътните разходи (1 глас(а) [16.67%])

    Процент гласували: 16.67%

  3. Такса, пътни и хотел (0 глас(а) [0.00%])

    Процент гласували: 0.00%

  4. Всички разходи (0 глас(а) [0.00%])

    Процент гласували: 0.00%

  5. Срещу всички разходи и допълнителна компенсация, загубено време (0 глас(а) [0.00%])

    Процент гласували: 0.00%

  6. Ще се договоря със спонсора за участието ми (0 глас(а) [0.00%])

    Процент гласували: 0.00%

  7. .„Летя за кеф“ и не се интересувам от състезания. (4 глас(а) [66.67%])

    Процент гласували: 66.67%

Глас Гостите не могат да гласуват

#1 Марко Марков

Марко Марков

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 1954 Мнения:

Публикувано 28 July 2012 - 14:31 PM

За нагласата за участие в състезания през лятото.....
  • 0

Печелим я, ние нея славата,
не защото никога не сме падали,
а всеки път сме ставали,
след като са ни съборили.


#2 Марко Марков

Марко Марков

    Advanced Member

  • Moderators
  • PipPipPip
  • 1954 Мнения:

Публикувано 23 September 2012 - 15:46 PM

Непрекъснато спадат продажбите на крила през последните няколко години. Може би има връзка между броя на състезанията и продажбите? По принцип намалените продажби, пряко намаляват и сумите отделяни от компаниите за подкрепа на пилотите.
Във връзка със зачестилите инциденти, след двата смъртни случая на световното първенство миналата година в Испания, ФАИ се замисли за нови критерии за активно летящи пилоти. Основният за участие в състезания от първа категория е да бъде пилота сред първите 400 в ранг листата. Като допълнителен критерий бе обявено, че ще бъдат допускани и пилоти, които имат 45 WPRS точки през последните две години в едно състезание. На практика беше дадена вратичка, на добрите пилоти с едно участие в състезание, отново да се върнат "в играта". Това беше направено, заради икономическото положение през тази година и резкият спад на участващите в състезания. Така например от всички регистрирани към момента 6761 парапилоти в състезания носещи WPRS точки през последните три години, по-малко от 10% имат над 45 WPRS точки в едно състезание за последните две години. Те фактически представляват състезателите, а останалите са "гастролиращи любители на силни усещания" според член на ФАИ.
Дали опитът ще се окаже успешен? Това ще покажат състезанията и черната статистика в края на годината.

Още по-ниско е границата за делтапилотите. За тях тази година се искат само 20 WPRS точки едно състезание за последните 2 години. Набирането на точки става все по-трудно, поради по-малкото състезания и намаленият брой на участници в тях.

"Летенето за кеф" е хубаво нещо, но от него компаниите трудно могат да изкарат пари. Все по-често поради сложните икономически условия тези, които не са ангажирани с някаква цел ще намаляват полетите.
Така, че единствено поставянете на някакви цели, може да води напред.
  • 1

Печелим я, ние нея славата,
не защото никога не сме падали,
а всеки път сме ставали,
след като са ни съборили.