Към съдържанието


Снимка

Събрание на клуба


  • Please log in to reply
46 отговора на тази тема

#1 boncho

boncho

    Shumen-XC Psycho

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1528 Мнения:

Публикувано 01 February 2012 - 11:40 AM

Времето е перфектно нелетателно, идеално за събрание. Има доста неща за разяснения.
Предлагам да измислим подходяща дата , час и място, за събрание. То е ясно че с едно събрание няма да стане, но поне да започнем от някаде :)

Давайте идеи и предложения :crazy_pilot:
  • 0

#2 STRAHIL

STRAHIL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 Мнения:

Публикувано 01 February 2012 - 13:08 PM

Предполагам всички знаят, че вече официално съществува клуб по парапланеризъм в Русе. Въпрос на личен избор е дали членовете на Skyrelax ще искат да останат и членове на Shumen-XC. Лично аз искам да съм член и на двата клуба. Хубаво е това да се уточни на следващото събрание.
Преди време на едно от събранията бях избран за заместник председател на Shumen-XC. Чувствам се не намясто и бих желал да бъда сменен. Тъй като най-вероятно няма да присъствам на следващото събрание моля това да бъде включено официално като точка от дневния ред. Като моето предложение е на мое мясо да бъде избрана Деси, мисля че тя ще е най-добрия избор.
  • 0
LOOK, LEAN, TURN

#3 STRAHIL

STRAHIL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 Мнения:

Публикувано 01 February 2012 - 15:11 PM

Още нещо важно според мен е обсъждането на проблема с лицензите и марките. Според Даниел причина за неиздаване на такива е неплатената такса към БНАК. Нека да се сложи като точка от дневния ред за да видим в нас ли е проблема или другаде.
  • 0
LOOK, LEAN, TURN

#4 Desi

Desi

    BEE LADY

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 346 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 08:41 AM

И аз горещо съм за събрание. Да използваме следващата седмица, която със сигурност ще бъде нелетателна.
Въпрос към русенци - за събота \ неделя ли да го мислим, за да се присъедините и вие или ще се включите он-лайн, така ще може и някоя делнична вечер да е?

Другото - място за събрание? В барчето на Янко отдавна не се събираме вътре, а отвън е доста студено Публикувано изображение. С шахматния клуб не знам каква е била уговорката и защо не ходим вече там? Ако не става там, ще трябва да помислим?

Нова порция хиляда бройки джобни календарчета са готови. Публикувано изображение На събранието ще обсъдим отново идеята за даването им на колеги парапланеристи от други градове и държави срещу скромна сума с цел поддръжка на стартовете.
  • 1
Да имаш кураж не значи да не се страхуваш - това значи да те е страх и въпреки това да имаш воля да продължиш. - Марк Твен

#5 Niki-voodoo

Niki-voodoo

    Поразяващата ръка

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 17:55 PM

И кога ще е? Да се каже една дата от ръководството за да има обсъждане...
  • 0
Фридрих Ницше: Колкото по-високо се издигаме, токова по-малки изглеждаме в очите на онези, които не са вкусили от магията на полета.

#6 Доктора

Доктора

    XC-Mаниак

  • Admin
  • PipPipPip
  • 918 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 20:12 PM

Деси е права. Да изчакаме отговора на русенци. Хубаво е тези, които са решили да останат да членуват в клуба да могат да присъстват.
Имаме важни неща да обсъждаме, включително лицензите.

#7 boncho

boncho

    Shumen-XC Psycho

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1528 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 21:24 PM

Предлагам за да се проведе събранието стегнато, бързо и ефективно, първо да определим точките които ще се обсъждат.

Някой неща да се изяснят още тук , и за събранието да останат само най важните неща.
Защото предполагам пак че ще стане една говорилня. И ще се проточи излишно дълго време.

Другото което си мислех, че може да се направи примерно събота сутринта към 09 часа и да се привърши до 12 ако става за летене, ако не става, се продължава събранието ако има още теми за дискутиране и гласуване.

Според мен ще е много важна тема, Приходи и разходи на клуба. Щом русенци си правят техен клуб, най вероятно от тях ще останат 2ма 3ма в нашия клуб . Това означава че ще се събират доста по малко пари от такси. Трябва да си направим добре сметка колко пари могат да се събират годишно и за какво точно да се дават и ако трябва някой разходи да се съкратят.

Да обсъдим, какво точно още ще се прави по ЮИ старт. Има предложения да се закупи 1 пакет семена за трева, и да го поръсим каквото хване хване, защото с тази пръст там работата е много зле.
И изобщо бъдещи промени по стартовете.
Да обсъдим дали е възможно направата на старт на Фисека. Разбира се това може да стане само с помоща на Общината.

Да обсъдим тазгодишното Шуменско състезание ( организация и т.н).

Има нови членове желаещи да се присъеденят към клуба.



Ама я най добре Доктора да нахвърля нещата за обсъждане че той е навътре в нещата :D
  • 0

#8 boncho

boncho

    Shumen-XC Psycho

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1528 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 22:03 PM

А сетих се и за друго. Да обсъдим метеостанцията горе. В момента е в ужасно състояние, когато си иска работи и показва каквото си иска.
Ставел днес спомена че мислел по някаква нова схема чрез ГСМ, уж щяла да бъде по надеждна и по лека, като изключва използването на сървър долу в града. Но и трябва да измислим нещо по точните показания , калибриране, и преместване на висока стойка над широките винкели на кулата.
  • 0

#9 petarpetrov

petarpetrov

    Caveman

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1624 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 22:20 PM

Аз предлагам увиличение на членския внос.Просто тези пари са смешни :crazy_pilot:
  • 0

#10 boncho

boncho

    Shumen-XC Psycho

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1528 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 22:36 PM

Защо да са смешни. Според мен ако се вдигне таксата, много хора ще се откажат да членуват даже в клуба.
Просто трябва добре да се направи сметка за какво точно ще се събират и дават пари. С тази криза е трудно човек постоянно да отделя и дава пари за щяло и нещяло. Съдя по себе си , още не съм си платил за миналата година членски внос :unsure:
  • 0

#11 petarpetrov

petarpetrov

    Caveman

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1624 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 22:36 PM

1.Целеви средства за подръжка на стартовете .

2.Кой подържа стартовата база и кацалки.
3.Чохли по стартове и кацалки средства за тях.
4.Преброяване на мъртвите души във нашия клуб.
5.Отчет на ревизиона комисия за усвояване на средсвата на клуба приход Разход.
6.Заслужава ли си членството към БНАК
7.Състезателните лицензи.
Та за сега не се сещам друго ,ще пиша пак .ако се сетя аз обичам да пиша :D
  • 0

#12 petarpetrov

petarpetrov

    Caveman

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1624 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 22:39 PM

Ами Бончо просто са смешни щот това са три кафета на месец незнам каква съпоставка трябва да направя. :D Ако се опитваме със трици маимуни да ловим може и да стане :D Въпроса е че има много мъртви души :(
  • 1

#13 STRAHIL

STRAHIL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 Мнения:

Публикувано 04 February 2012 - 23:29 PM

Според мен на първо място трябва да е въпроса за членовете на клуба. Важно е да се знае какви приходи ще има от членски внос. След като се изясни картината с финансите може да се мисли как да се разпределят за старторете, чохълчета и т.н. Лицензите и БНАК могат да останат за накрая ако има време, не мисля че са по-важни от организацията в клуба или стартовете.
  • 1
LOOK, LEAN, TURN

#14 Доктора

Доктора

    XC-Mаниак

  • Admin
  • PipPipPip
  • 918 Мнения:

Публикувано 05 February 2012 - 00:04 AM

Пешо е прав. Трябва да махнем пилотите, които от повече от 2 години не са си плащали членския внос в клуба.
По устав е една година, но винаги трябва да има толеранс, за тези, който имат желание да членуват, но по една
или друг причина не са платили задълженията си. Но повече от 2 годин - то е ясно. Дет вика Пешо "Мъртви души не ни трябват".

Относно точките за обсъждане - смятам, че най-важно е мнението на членовете. Всеки проблем е от значение, така че казвайте.
Ставел е в Шумен, както разбрахте, така че може да се съберем УС в почти пълен състав 4 от 5 човека и да уточним точките по дневния ред,
но е хубаво да ги обсъдим във форума и както казват политиците да ги подложим на обществен дебат преди да влязат за гласуване. :)

Личното ми мнение е, че трябва да разчистим старото и да набележим новите неща, но само тези, които реално ще свършим в близките 2-3 месеца.
Смятам, че първо всеки трябва да е наясно с финансовото ни състояние към момента на събранието. Колко члена, кой платил, кой - не и смята ли и кога.
Какво сме похарчили миналата година, колко са налични в момента и какво ни предстои като разход.

Относно членството ни в БНАК много хора не виждат смисъл да се плаща всяка година 250 лв. Имаше и проблеми със спортните лицензи.
Русенци най-много пострадоха, тъй като в мен са банковите документи за техните такси, но не и марките им. Някой подозирам дори останаха с впечатлението,
че нарочно ги възпрепятсвам, затова че си направиха собствен русенски клуб. Истината е, че имаше големи неразбории с тия лицензи.
Дори Беньо, който има марка за 2011 в базата данни на ФАИ се води без лиценз и му отнеха точките от PrePWC-то в Ерзинджан, Турция.
За съжаление това са неща, които не зависят от мен. Относно шуменци - на тези който не се състезават им предложих да не си изкарват марка за 2011,
ако няма да участват в състезание, за да им спестя 20 лв, които според мен са излишни, още повече, че се очакваше БНАК да подготвят издаването на национален лиценз, който за разлика от спортните няма да се подновява всяка година. Това обаче не стана и няма изгледи да се случи скоро,
така че позицията ми за 2012 е друга. По-добре със спортен лиценз, отколкото без нищо. Ще оставя всеки сам да реши какво да прави.
Тези, които решат да им подновим тапията - давам им бланката, банковата сметка. Попълват, привеждат 20 лв на БНАК и ми носят ксерокопие от вносната бележка и формуляра,
за да ги придвижда до БНАК и да си вземем групово лицензите всички, заявили желание за това. За останалите ангажименти няма да поемам, особенно
да внасям аз пари по сметката.
Така ще избегна опасността да стане като миналата година, където първата група получихме лицензи, а втората/русенци/ - не. То БНАК и да ги изготви тая година
ще са им напълно излишни, затова смятам да моля приведените пари да се ползват за марка за 2012.
Толкова за лицензите.

Относно членския внос смятам, че и Пешо е прав и Бончо е прав, макар че са на противоположни мнения.
Ясно е че пари никой няма в излишък, от друга страна пък 3 лв са смешни. Но само ако си ги плащаш редовно.
Съберат ли се за година, че и повече идват като сума. Представи си че променим вноската на 5 лв. Стават 60 лв
за година. Това може да се види много на някои летящ и само това да е причината да се откаже от клуба.
Затова трябва да намерим друг начин на финасиране за поддръжка на стартовете и кацлаките.
Мислете, дано да намерим някакво работещо решение.

#15 STRAHIL

STRAHIL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 Мнения:

Публикувано 05 February 2012 - 00:28 AM

"Шефа" както винаги е на ниво. :) Не мисля че има човек който да те обвинява за каквото и да било. Само имам една забележка, казваш "...затова смятам да МОЛЯ приведените пари да се ползват за марка за 2012...". Аз пък смятам, че трябва да спрем да се МОЛИМ, иначе ни правят на маймуни.
  • 1
LOOK, LEAN, TURN

#16 Desi

Desi

    BEE LADY

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 346 Мнения:

Публикувано 05 February 2012 - 16:07 PM

Аз пак да попитам русенлии - конферентен разговор ли ще направил през скайп или ще дойдете до Шумен? Да знаем през седмицата ли или събота\неделя да е ?

И другото - пак ще питам за мястото - клуба на шахматиста може ли?
  • 0
Да имаш кураж не значи да не се страхуваш - това значи да те е страх и въпреки това да имаш воля да продължиш. - Марк Твен

#17 STRAHIL

STRAHIL

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 Мнения:

Публикувано 05 February 2012 - 17:31 PM

Май най-добре Събота или Неделя за да има достатъчно време и да дойдат възможно най-много хора. Кажете дата и час и предполагам всички ще се съобразят с това. До няколко дни ще има яснота и за хората който остават членове на Shumen-XC.
  • 0
LOOK, LEAN, TURN

#18 mar_marinov

mar_marinov

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 94 Мнения:

Публикувано 07 February 2012 - 13:17 PM

Нека и аз да се включа с някои сметки:

за миналата година пари за членски внос са платили 21 човека - от които повечето са платили за цяла година, другите частично
за чохли пари не сме давали през изминалата година.
за поддръжка на стартовете са изхарчени близо 500 лв.
платена е и такса към БНАК от Доки с лични средства

за тази година членски внос са платили 6 човека + Юрий (Рс), който плати по банков път и дари на клуба 200 лв за поддръжка на стартовете

та след всички тези неща в момента при мене има в брой 695 лв. което ще рече че тази година още не сме я подсигурили финансово.

това е от мене за сега
  • 0
Nova - Aeron ; Nova - Ra


Kогато си полетял, ходиш по земята с очи вперени в небето,
защото там си бил и там искаш да бъдеш отново.

#19 boncho

boncho

    Shumen-XC Psycho

  • Shumen-XC Pilot
  • PipPipPip
  • 1528 Мнения:

Публикувано 07 February 2012 - 22:38 PM

за поддръжка на стартовете са изхарчени близо 500 лв.

Марти в тази сума влиза ли и рязането на дървета и храсти, които миналата година изрязохме от ЮИ старт и разширяването на Източния, или е само за косенето.
Ако влизат, то тази година разходите няма да са чак толкова големи.
  • 0

#20 Didosh

Didosh

    Advanced Member

  • Members
  • PipPipPip
  • 85 Мнения:

Публикувано 07 February 2012 - 23:13 PM

Здравейте, да жив съм поне така си мисля! Относно събранието и аз съм за, но да стане по- скоро!
Искам да внеса едно предложение, което да се разгледа от всички на това събрание!
Както почти всеки знае съм парашутист, те имат една такава традиция, че си правят банкет при откриване и закриване на активният летателен сезон! Такава е и моята идея - да направя пробно целно кацане в нашия град като то ще е нетрадиционно, в смисъл, че ще е под форма на игри с много летене за да можем да се включим и ние а не да си купуваме единички - пари няма. Това състезание бих искал да организирам аз и да е в края на месец април или в началото на месец май - живот и здраве! За него ще ми е нужна подкрепата и доверието на клуба ни защото не искам да се дъня а искам за догодина да се включи в състезателния календар и да се провежда всяка година - може и по два пъти ако има разбира се желаещи да участват! Шумен е един летателен град, а нашето летище беше пето в Европа и за това ми се иска да възобновим всички възможни летателни спортове, трудно е но не и невъзможно! Ще стане!
В съобщенията по-горе виждам а и си е така че таксата за някой е малка , за други висока- да така е но живеем в условия на криза. Това е и една от причините поради, която искам да се прогласува това мое изявление и да ми се гласува доверие сега , за да мога да ходя при фирми, които да спонсорират събитието и зная, че ще успея. Малко преди началото на състезанието да почистя всички стартове и кацалки, като се надявам и орнитолозите да не ходят в Кочово както до сега. Мисля, че дори ще мога да затревя стартовете ни, но както казах за това ще ми е нужно да съм официално избран и да имам пълните права. Надявам се да се измисли минимална такса за участниците в събор-състезанието, в която ще влиза качването до старта и обяд за събота и неделя!
Искам да попитам и за друго, нещо по- важно! Как и по какъв начин ще трябва да се отчитам в клуба за изразходваните средства, които съм събрал от спонсори за провеждането на това състезание?
Надявам се събранието да е насрочено скоро, за да има време да се обришат повечко фирми и да се съберат малко повече средства за клуба ни!
Ще ми е нужна Вашата подкрепа!
  • 3
www.letisvobodno.com